Informacje o ofercie. Wizytówki firm, które zawierają pełne informacje o ofercie są zawsze prezentowane ponad pozostałymi wizytówkami.
Firma Zweryfikowana. Otrzymasz certyfikat „Firma Zweryfikowana”, jeśli uzupełnisz informacje o ofercie, a Twoja firma zostanie pozytywnie zweryfikowana firma przez administratora serwisu.
Opinie klientów. Zadbaj o pozytywne opinie o swojej firmie. Liczy się zarówno średnia ocen, jak i liczba opinii.
Zdjęcia. Dodaj zdjęcia do galerii, aby uatrakcyjnić wizytówkę swojej firmy. Zwróć uwagę na jakość zdjęć - spróbuj pokazać swóją firmę z najlepszej strony.
Udostępnienia. Zadbaj o dużą liczbę polubień i udostępnień wizytówki na portalu Facebook. Skorzystaj z przycisków „Lubię to” i „Udostępnij” dostępnych na Twojej wizytówce.
E-mail. Upewnij się że podałeś e-mail kontaktowy na swojej wizytówce. Na ten adres będziesz otrzymywał wiadomości od potencjalnych klientów.
Strona WWW. Jeśli posiadasz stronę WWW, podaj jej adres w danych kontaktowych. Za stronę na portalu Facebook otrzymasz dodatkowe punkty rankingowe!
Opis. Uzupełnij opis swojej działalności. Opis nie może być zbyt krótki, ani przesadnie długi. Zadbaj o styl i język!
Telefon. Podaj numer telefonu na wizytówce firmy - niektórzy klienci preferują tę formę kontaktu.
Liczba wyświetleń. Liczba wyświetleń Twojej wizytówki świadczy o jej popularności i ma wpływ na pozycję w rankingu.
Odpowiedzi na opinie. Nie powinieneś odpowiadać na wszystkie opinie, ale jeśli uważasz że dana opinia wymaga odpowiedzi, skorzystaj z funkcji „Napisz odpowiedź”. Pokażesz w ten sposób, że głos klientów jest dla Ciebie ważny.
Prześlij zdjęcie HM Professional Salon Urody
Zaproponuj zdjęcie pasujące do tej firmy. Zdjęcie pojawi się na wizytówce firmy po akceptacji przez administratora serwisu.
Jak napisać dobrą opinię?
Dobre opinie pomagają innym w wyborze odpowiedniego salonu fryzjerskiego. Przedstawiamy wskazówki na temat pisania opinii.
Nie pisz opinii o swojej firmie ani o konkurencji. Wiarygodność opinii jest dla nas bardzo ważna, dlatego zgodnie z regulaminem serwisu, nie pozwalamy na pisanie opinii właścicielom lub osobom reprezentującym firmy umieszczone w rankingu.
Pisz prawdę. Nie ulegaj emocjom i staraj trzymać się faktów. Uwzględnij zarówno dobre, jak i złe strony. Zadbaj o dokładność wystawianej opinii.
Podaj szczegóły. Opinia powinna zawierać informacje na temat ocenianej firmy, przedstawiać co czyni tę firmę godną uwagi lub dlaczego nie warto korzystać z jej usług. Opisz dokładnie sytuację która zmotywowała Cię do dodania opinii - np. pozytywne nastawienie pracownika, udzielenie rabatu.
Dbaj o styl. Opinia powinna być czytelna i poprawna językowo. Przestrzegaj zasad ortografii oraz gramatyki, sprawdź pisownię przed wysłaniem opinii. Powstrzymaj się od wulgaryzmów.
Napisz wiadomość HM Professional Salon Urody
Zadaj pytanie - np. o zakres usług, wolne terminy lub cennik. Podaj swój e-mail i/lub numer telefonu i wpisz treść wiadomości.
HM Professional Salon Urody
Zadzwoń i poznaj ofertę oraz ceny!
Ładowanie...
Powołaj się na serwis RankingFryzjerów.pl i zapytaj
o rabat dla użytkowników rankingu.
Opinie klientów
Kaśka
miła obsługa a co najważniejsze dziewczyny znaja sie na fryzjerstwie :)
Kasia
polecam
Ola
Gorąco polecam